Friday, November 19, 2010

Perpisahan Guru Pindah dan GSTT

Pada hari ini,tamatlah perkhidmatan guru Pn Sharipah Deraman, Pn Bashariah di SMK Ghafar Baba. Pn Sharipah Deraman akan menyambungkan perkhidmatan beliau di Negeri Perak. Sepanjang perkhidmatan beliau di SMK Ghafar Baba, banyak jasa dan perkhidmatan yang telah beliau berikan, tidak kira di dalam kelas mahupun aktiviti di luar kelas.
Pn Bashariah pula akan menyambungkan perkhidmatan beliau di negeri Pahang. Beliau juga merupakan warga pendidik yang sentiasa membantu murid dalam pembelajaran mahupun aktiviti-aktiviti di luar bilik darjah.
Sementara itu, pada hari ini juga, guru sandaran tidak terlatih(GSTT) juga menamatkan perkhidmatan mereka sebagai guru di SMK Ghafar Baba. Antara GSTT yang banyak menyumbangkan jasa dan perkhidmatan kepada sekolah ialah Cik Norazlin, Cik Norlyda Latip, Cik Siti Fauziah, Pn Mumtaziah, Pn Norazaliza, Pn Salbarina dan En Hasbi. Jasa dan pengorbanan yang guru berikan amatlah pihak sekolah hargai
Diharapkan semoga guru yang berpindah ini sentiasa diberkati oleh Nya dan berjaya pada masa akan datang. Terimalah serangkap pantun dari kami, warga SMK Ghafar Baba.


Tuan puteri pergi ke Rasah
Pulang semula sebelah pagi
Kita bertemu akhirnya berpisah
Diizin Tuhan bersua lagi








No comments:

Post a Comment