Saturday, June 20, 2015

PROJEK PENANAMAN RUMPUT PADANG SMKGB

Bermula cuti sekolah yang lalu pada 1 Jun 2015 sehingga 13 Jun 2015 dengan semangat juang yang tinggi En Hairuljaki Omar berserta warga pendidik ibu bapa , staf sokongan telah bergotong royong untuk menanam rumput di padang sekolah SMKGB.Walupun dalam keadaan hujan ketika itu, mereka meneruskan aktiviti gotong royong tersebut seperti dalam keadaan sawah yang berlumpur.


Tidak selesai gotong royong oleh perkerja dan guru , aktiviti gotong royong juga diteruskan pada 16 dan 17 Jun 2015 yang telah dibantu oleh semua pelajar SMKGB yang bersama sama meredah lumpur dan tanah serta dipayungi matahari yang terik demi cintakan sekolah serta demi memastikan semua warga sekolah dapat menggunakan padang dengan lebih efektif selepas ini.

Projek penanaman rumput ini juga dibantu oleh pihak tentera yang sudi menyumbang tenaga kepada pihak sekolah.Terima kasih diucapkan kepada semua yang telah membantu projek penanaman rumput tersebut.


Dana untuk menampung kos menaik taraf padang sekolah akan cuba di perolehi melalui Karnival Ramadhan yang akan diadakan pada 27 Jun 2015 nanti.Semua dijemput hadir.



Berikut adalah aktiviti bergambar projek penanaman rumput sepanjang bulan Jun ini.Terima kasih  semua.....
















No comments:

Post a Comment